Δωρεάν Ιατρικές Συμβουλές





Ο χυμός της Apple θα μπορούσε να συμβάλει στη μείωση της συμπεριφοράς και ψυχωτικά συμπτώματα που σχετίζονται με την άνοια, σύμφωνα με μελέτη που δημοσιεύεται στο περιοδικό American Journal of Νόσου Alzheimer και άλλες μορφές άνοιας.

Οι ερευνητές πρόσθεσε δύο 4 ουγκιά ποτήρια χυμό μήλο την ημέρα για διατροφή των 21 ατόμων με άνοια με μέτρια έως σοβαρή άνοια. Μετά από ένα μήνα, οι φροντιστές ανέφεραν περίπου 27 τοις εκατό βελτίωση στη συμπεριφορά, όπως η διέγερση, το άγχος και την αυταπάτη. Δεν υπήρξαν αξιοσημείωτες αλλαγές στη γνωστική απόδοση ή ημέρα με την ημέρα λειτουργίες.

Σχόλιο Εταιρείας Alzheimer:

«Αυτή η πολύ μικρή μελέτη, που χρηματοδοτήθηκε από τη βιομηχανία χυμό μήλου, χυμό μήλου προτείνει θα μπορούσε να μειώσει τη διέγερση και το άγχος, αλλά δεν λένε ότι μπορεί να βελτιώσει την άνοια. Υπάρχουν πολλοί περιορισμοί για την έρευνα και σίγουρα δεν μπορεί ακόμη χαλάζι χυμό μήλου ως θαυματουργό φάρμακο. "

«Θα μπορούσε να αποτελέσει, ωστόσο μέρος μιας υγιεινής διατροφής, η οποία γνωρίζουμε έχει οφέλη για τα άτομα με άνοια. Ένα στα τρία άτομα άνω των 65 ετών θα πεθάνουν με άνοια ακόμη έρευνα άνοια είναι δραστικά υποχρηματοδοτείται. Ελπίζουμε ότι η νέα κυβέρνηση θα ανταποκριθεί στην υπόσχεσή του να δώσει προτεραιότητα κατά τα προσεχή έτη. "

Δρ Susanne Sorensen
Επικεφαλής της Έρευνας
Εταιρεία Αλτσχάιμερ

Εφημερίδα αναφοράς: Ruth Remington et al, «Χυμός μήλου τη βελτίωση της συμπεριφοράς, αλλά δεν τα γνωστικά συμπτώματα της νόσου σε μέτρια έως προχωρημένο στάδιο Αλτσχάιμερ σε μια πιλοτική μελέτη ανοικτής επισήμανσης». American Journal of Νόσου Alzheimer και άλλες μορφές άνοιας.

Δείτε το αρχικό άρθρο

Ετικέτες: , , , ,

Αφήστε μια απάντηση

Προτεινόμενες Πηγές Υγείας

Διαβήτης Πέτρες στη χολή Αρθρίτιδα
Deal With Diabetes Naturally Pass Gall Stones Pain Free Treat Your Gout Naturally
Μόλυνση των ούρων Πέτρες νεφρών ΔΕΠΥ
Treat Urine Infection Without Antibiotics Disolve Kidney Stones Pain Free ADHD Remedy Report